مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-21ورزشي

توصیه اکید رونی به ساوت گیت| اسیر ضد حملات ایران نشو!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال انگلیس امروز در اولین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

- توصیه اکید رونی به ساوت گیت اسیر ضد حملات ایران نشو! ستاره پیشین انگلیس در آستانه بازی تیم کشورش با ایران توصیه هایی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم ملی فوتبال انگلیس امروز در اولین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

رونی پیش از این سابقه بازی تحت هدایت کارلوس کی ‎روش در زمان حضور در منچستریونایتد را داشته است.

این مربی پرتغالی در آن زمان دستیار سر الکس فرگوسن بود و آن ها در کنار هم قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام اتحادیه را به دست آورده بودند.

همین موضوع باعث شده است که این ستاره سابق تیم ملی انگلیس شناخت بسیار خوبی از سرمربی تیم ملی ایران داشته باشد و توصیه هایی برای گرت ساوت گیت و گرگ برهالتر داشته باشد.

او در مطلبی برای روزنامه تایمز نوشت: کارلوس دوست دارد که بازیکنانش بسیار سازماندهی شده بازی کنند، بسیار منظم باشند و روی حملات سریع اقدام کنند؛ بنابراین ساختار بسیار خوبی برای ایران در نظر خواهد گرفت و این که چه تیمی گل اول را خواهد زد بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه اکید رونی به ساوت گیت| اسیر ضد حملات ایران نشو!

توصیه اکید رونی به ساوت گیت| اسیر ضد حملات ایران نشو!